×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان: پژوهشگران نگاه ویژه ای در امر پژوهش به لرستان داشته باشند


رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان به مناسبت هفته پژوهش گفت: پژوهشگران در زمینه های علوم مختلف نگاه ویژه ای در امر پژوهش به لرستان داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از روابط عمومی بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان مجتبی رومانی رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان ضمن تبریک هفته پژوهش و تقدیر از تلاش پژوهشگران و دغدغه مندانی که در زمینه لرستان شناسی و لرستان پژوهی تحقیق و قلم زده اند اظهار داشت: کهن سرزمین ایران به گواه یافته های باستان شناسان، پژوهندگان و دیرینه شناسان از نخستین تمدن ها و یکی از چند تمدن شگرف با پیشینه ای به درازی حیات بشر است و در این میان استان لرستان بی تردید یکی از نخستینه های تاریخ و تمدن بشری می باشد. همین امر می طلبد که پژوهشگران در زمینه های مختلف نگاه ویژه ای به لرستان داشته باشند تا شاهد پژوهشها و تحقیقات کاربردی در زمینه لرستان شناسی و لرستان پژوهی باشیم.

مجتبی رومانی افزود: با توجه به احیاء مجدد این شعبه در استان تمامی کوشش و توان خود را بکار خواهیم برد تا ساختار پژوهشی روشمندی را در شعبه برقرار و با ایجاد محیط مناسب برای پژوهشگران، فرهیختگان و دانشگاهیان و پی گیری و تصویب طرح های پژوهشی و ایجاد بانک اطلاعاتی پژوهشگران، بتوانیم بخوبی وظیفه و رسالت خود را انجام دهیم.

رومانی ادامه داد: تشکیل شورای پژوهش، سامان بخشیدن به پژوهش های لرستان شناسی و تعیین اولویت های پژوهشی از اهداف شعب استانی می باشد که با تعامل با مراکز پژوهشی و علمی پیگیر تحقق این اهداف می باشیم ./ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. هادی میر

    درود بر شما

    لرستان اینی که شما در نظر و بیان داری نیست
    لرستان حد فاصل کرمانشاه تا بوشهر و شیراز است
    و اصفهان تا اهواز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false