×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رئیس شورای جبهه اصلاح طلبان لرستان: گزینه رسمی معرفی نمی کنیم

انتخابات لرستان تحت تاثیر رد صلاحیت ها قرار گرفته است.

در برخی حوزه ها رقابت محلی و در برخی دیگر محتوای رقابتی خود را از دست داده است

تاکید می کنیم نیروهای اصلاح طلب انسجام داشته و وحدت و همدلی را حفظ کنند

رئیس شورای جبهه اصلاح طلبان لرستان گفت: شورای جبهه اصلاح طلبان لرستان بر روی معرفی لیست انتخاباتی در استان به جمع بندی نرسید. سید مهدی موسوی با بیان این مطلب افزود: متاسفانه به دلیل رد صلاحیت های گسترده امکان رقابت برای جریان اصلاحات در حوزه های انتخابیه ممکن نیست و در عین حال در معدود حوزه هایی نیز که برخی گزینه های اصلاح طلب حضور دارند ورود شورای جبهه اصلاح طلبان به انتخابات به صلاح تشخیص داده نشد.
وی بیان کرد: در برخی حوزه های انتخابیه که گزینه های اصلاح طلب یا نزدیک به اصلاحات حضور دارند فعالان سیاسی مختار هستند تا از همفکران خود حمایت کنند اما هیچ گونه لیستی تحت عنوان حقوقی شورای جبهه اصلاح طلبان در این استان وجاهت قانونی نداشته و مورد تایید این شورا نیست .
موسوی اظهار کرد: در برخی حوزه های انتخاباتی انتخابات محتوای رقابتی خود بین جریانات سیاسی را از دست داده و طبیعتآ ورود شورا به این شکل از انتخابات و ارائه لیست گزینه مورد حمایت عقلانی نبود . رئیس شورای جبهه اصلاح طلبان لرستان گفت: در برخی حوزه ها نیز انتخابات در غیاب اصلاح طلبان به رقابتی محلی تبدیل و با وجود اینکه رقابت بین دو گانه تغییر یا حفظ وضوع موجود در آن حوزه ها است اما ورود اصلاح طلبان و ارائه لیست رسمی تبعاتی در پی داشت که در این زمینه نیز ما نمی توانیم رسمآ ورود کنیم و موضوع را به فعالان سیاسی آن حوزه ها سپرده ایم که بر اساس مصلحت و تشخیص و اجتهاد خودشان هر گونه که صلاح می دانند رفتار کنند.
وی تصریح کرد: در برخی حوزه ها نیز که البته معدود هستند گزینه های اصلاح طلب در آخرین مراحل بررسی صلاحیت ها به کارزار انتخاباتی پیوسته اند و زمان از آنها سلبب شده است اما در عین حال در رقابت حضور داشته و دارای شانس پیروزی هستند در این زمینه نیز شورای اصلاح طلبان تشخیص داده است به صورت رسمی
لیست ارائه نکرده و کار را به فعالان سیاسی و احزاب اصلاح طلب و تشکل های مدنی حامی جریان اصلاحات واگذار کند تا بر اساس تشخیص خود از گزینه های اصلاح طلب حمایت شود.
رئیس شورای جبهه اصلاح طلبان لرستان گفت: اگر انتخابات در برخی حوزه های انتخابیه به مرحله دوم کشیده شود شورای اصلاح طلبان لرستان متناسب با شرایط و راهیابی گزینه ها اگر منتسب به جریان اصلاحات باشند تصمیم گیری خواهد کرد.
موسوی گفت : عدم ارائه لیست در حوزه انتخابیه خرم آباد به معنی عبور از برخی گزینه ها یا تقویت هدفمند فلان گزینه های دیگر نیست بلکه شرایط ایجاب می کند که دست دوستان اصلاح طلب و احزاب و تشکل های سیاسی این جریان را در حمایت از گزینه ها باز بگذاریم و البته مردم و جریان اصلاحات به خوبی چهره های پای کار و شاخص و منتسب به جریان را می شناسند و از آنها حمایت خواهند کرد.
وی گفت: از همه اصلاح طلبان در همه حوزه های انتخابیه چه آنهایی که تشخیص داده اند در رقابت محلی تاثیر گذار باشند و چه آنهایی که کاندیدا ندارند و چه آنهایی که با کاندیدای اصلاح طلب در انتخابات فعالیت می کند می خواهم قبل از هر چیز به انسجام و اتحاد و همدلی جریانی پای بند بوده و خدایی ناکرده اختلاف سلیقه در حمایت از یک کاندید به گونه ای نباشد که به جریان اصلاحات در استان ضربه زده و یک تقابل درون جریانی در حوزه های انتخابیه ایجاد شود./ بلوطستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false