×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رد صلاحیت ۲۶ داوطلب نمایندگی مجلس در لرستان/ ۳۶۸ نفر تایید شدند

رئیس ستاد انتخابات لرستان از تایید صلاحیت ۳۶۸ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش پژواک لرستان، محمود ثمینی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان یافتن نتایج بررسی هیئت‌های اجرایی انتخابات در خصوص تایید صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس در لرستان اظهار کرد: در مجموع ۴۰۸ داوطلب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ثبت‌نام کرده بودند که یک نفر از این داوطلبین در خارج کشور ثبت نام کرده بود.

وی بیان کرد: از مجموع داوطلبین ثبت‌نام شده در استان ۳۶۸ نفر در هیئت‌های اجرایی تایید صلاحیت شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان یادآور شد: در مجموع ۲۶ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان توسط هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شدند.

ثمینی گفت: افراد رد صلاحیت شده در هیئت‌های اجرایی به ترتیب در شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی دو نفر، بروجرد چهار نفر، الیگودرز چهار نفر، دورود و ازنا سه نفر و سلسله و دلفان ۱۳ نفر هستند.

وی تصریح کرد: تمامی داوطلبین ثبت‌نام شده در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان و پلدختر توسط هیئت‌های اجرایی تایید صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان یادآور شد: تعداد افراد تایید صلاحیت شده در شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی ۱۰۱ نفر، بروجرد ۶۹ نفر، الیگودرز ۲۹ نفر، دورود و ازنا ۴۲ نفر، کوهدشت و رومشکان ۶۹ نفر، سلسله و دلفان ۲۶ نفر و  پلدختر ۳۲ نفر است.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false