×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رضا زینی وند مدیرکل آموزش و پرورش لرستان: انقلاب اسلامی ایران جلوه‌ای از تحقق وعده‌های الهی به بشریت بود

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران جلوه‌ای از تحقق وعده‌های الهی به بشریت بود.

رضا زینی‌وند مقدم امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در دبیرستان خدیجه کبری(س) خرم‌آباد همزمان با سراسر کشور برگزار شد، با تبریک آغاز دهه فجر اظهار کرد: در آیات بسیار متعدد و مکرر، خدواند در قرآنی که چراغ راه و هدایت ماست همه بشریت را دعوت به استقامت، مقاومت، ایستادگی و مبارزه با ظلم، ستم و بیدادگری می‌کند و در همه این آیات نوید پیروزی، سربلندی و عزت داده است.
وی ادامه داد: همه این آیات یک نکته به ما رهنمون می‌کند و آن این است که سعادت، رهایی، آزادگی، سربلندی وعزت انسان‌ها و ملت‌ها تنها به دست، اراده و همت خودشان مقدور است.
زینی‌وند مقدم اضافه کرد: انسان‌ها با هر جور تفکر، تصمیم‌گیری و عمل قطعا به همان نسبت سعادتمند، سربلند و پیروز می شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: ملت ها و مردم هستند که می‌توانند سرنوشت خود را رقم بزنند و آینده خود را با اراده و همت خود ترسیم کنند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اراده و همت والای ملت سلحشور و مسلمان ایران به رهبری یک فقیه جامع‌الشرایط و عالی‌مقام و یک انقلابی مصلح یعنی حضرت امام راحل جلوه‌ای از تحقق وعده‌های الهی به بشریت بود که در ۲۲ بهمن ماه ۵۷ به ثمر رسید، تصریح کرد: سه عنصر مهم یعنی ایمان، باور به اعتقادات راسخ به خدا و رهبری حکیم و شجاع امام راحل  و میل به آزادیخواهی و استقلال‌طلبی ملت با هم جمع شد و سبب اتحاد، انسجام و در یک شعار اصلی که استقلا، آزادی و جمهوری اسلامی نام گرفت  انقلاب اسلامی را محقق کرد./ روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false