×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رویای بزرگ کی‌روش


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ هواداران کارلوس کی‌روش امیدوارند او در بازگشت به فوتبال ایران بتواند یک رویای بزرگ را عملی کند.
به گزارش فوتبالی، دراگان اسکوچیچ علیرغم کار بزرگش در تیم ملی(در فاز نتیجه‌گیری)، نهایتا نتوانست به هدفش که نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی بود، برسد و کارلوس کی‌روش – که بخشی از جامعه فوتبال ایران عاشقش هستند و بخش دیگر از او تنفر دارند – سومین جام جهانی متوالی‌اش را با ایران تجربه خواهد کرد.
کی‌روش که به خوبی در جریان حساسیتهای بازیهای تیم ملی در مرحله گروهی قرار دارد، ساعتی بعد از آنکه هنگام خروج از فرودگاه امام(ره)، اعلام کرد که پیامش برای هواداران فوتبال ایران، امید و تعهد است، در جلسه با مدیران فدراسیون فوتبال هم گفت که می‌داند در بازگشت به ایران چه ماموریتی دارد و قصد دارد خاطره‌ای خوش برای مردم ایران به یادگار بگذارد.
مربی پرتغالی احتمالا بهتر از هر شخص دیگری می‌داند که اگر بتواند با تیم ملی نتایج خوبی در جام جهانی بگیرد و برای اولین بار تیمش را به مرحله حذفی برساند، دیگر بسیاری از منتقدان او روی این نکته پافشاری نخواهند کرد که مربی پرتغالی در ۸ سال حضورش در فوتبال ایران هیچ دستاوردی نداشته است بلکه او قابل ستایش هم خواهد شد!
او باید ماموریتی را با موفقیت پشت سر بگذارد که نه خودش و نه برانکو ایوانکوویچ، جلال طالبی و حشمت مهاجرانی در انجام آن موفق نبودند و حالا باید دید مردی که طی چند ساعت گذشته، سعی کرده با خنده‌هایش دوربین‌ها را به خودش جذب کند، می‌تواند به این هدف بزرگ برسد یا نه.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false