×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سهم هزار میلیاردی لرستان در لایحه بودجه ۹۹

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: در قالب لایحه بودجه ۹۹، رقم هزار میلیارد تومان برای لرستان پیش‌بینی شده است.

به گزارش پژواک لرستان، سمانه حسن پور روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با اشاره به اینکه لایحه بودجه ۹۹ تقدیم مجلس شد که یکسری ویژگی‌های مشخص دارد، اظهار داشت: جمع منابع عمومی و مصارف عمومی این لایحه ۴۸۴ هزار میلیارد است که نسبت به سال ۹۸، ۸ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت رویکرد کاهش استفاده از درآمدهای نفتی است، تصریح کرد: اعتبارات عمرانی لایحه بودجه سال ۹۹ بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان یادآور شد: همچنین در بخش تملک داریی نیز ۴۷ هزار میلیارد در کل کشور پیش بینی شده است.

حسن پور با اشاره به اینکه رویکرد بودجه ۹۹ تمرکز بر پروژه‌های نیمه تمام است تا زودتر به بهره برداری برسند، افزود: یکسری حوزه‌ها از جمله راه روستایی و آبرسانی در لایحه ۹۹ مورد توجه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: رشد اعتبارات هزینه‌ای استان نیز در این لایحه، ۱۷ درصد است و در بخش تملک دارایی و سرمایه‌ای ۷ درصد رشد داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: در مجموع در قالب لایحه بودجه ۹۹، رقم هزار میلیارد برای لرستان پیش بینی شده است.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false