×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سیاست دولت توجه به ورزش همگانی، روستایی و عشایری است

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: مهم‎ترین سیاست دولت در حوزه ورزش توجه به ورزش‎های همگانی، عشایری و روستایی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، علی یاور عزیزپور در جشنواره بازی‌های بومی و محلی «دا» اظهار کرد: با همکاری هیئت‌های مختلف ورزشی در حوزه ورزش همگانی و عشایری، در طول سال جاری ۲۲۰ جشنواره در جای جای استان برگزار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ برنامه در ایام دهه فجر و پس از آن اجرا شده است، تصریح کرد: یکی از سیاست‌های دولت توجه به ورزش همگانی، روستایی و عشایری است؛ همچنین فراهم آوردن روحیه شادی و نشاط در سطح جامعه یکی از محورهای اصلی فعالیت‌های دولت در وزارت ورزش و جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تاکید بر اینکه از برنامه‌های خوب دولت برای ورزش روستایی، تجهیز خانه‌های روستایی است، افزود: در هر روستایی اگر دهیاران مکانی اختصاص دهند این آمادگی وجود دارد که خانه‌های ورزش روستایی را تجهیز کنیم.

عزیزپور با اشاره به اینکه در چند روز آینده نیز کمک‌های هیئت ورزش روستایی و عشایری و پکیج‌های ورزشی به سطح برخی دیگر از روستاهای استان ارسال خواهد شد، گفت: در روستاهایی که امکان نگهداری وسایل ورزشی نیست و بالای ۲۰ خانوار باشند، وسایل اولیه بازی را با معرفی نامه دهیار به روستاییان اختصاص می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید به ورزش روستایی بیش از گذشته توجه شود، یادآور شد: فضاهای خوبی در روستاها ایجاد می‌شود، توجه دولت به ورزش روستایی جدی است و در این موضوع سرمایه گذاری می‌شود.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false