×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مروک دومین سد دارای مجتمع گردشگری در استان لرستان


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به واگذاری طرح احداث مجتمع گردشگری سد مروک دورود گفت: سدهای هاله، ایوشان، کزنار و خان آباد را جهت ایجاد طرح گردشگری واگذار می‌شوند.

داریوش حسن‌نژاد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان اظهار داشت: عملیات اجرایی مجتمع گردشگری سد مروک دورود با سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی به زمین زده شد.
وی با اشاره به اینکه طرح مجتمع گردشگری سد مروک در دو فاز اجرا خواهد شد، افزود: سرمایه‌گذار طرح تعهد کرده است تا فروردین‌ماه سال آتی با ایجاد سازه‌های موقت طرح را اجرایی کند با این حال شرکت آب منطقه ای یک بازه زمانی ۲ ساله را برای اجرای طرح فرصت داده است
حسن‌نژاد با بیان اینکه مروک دومین سدی است در استان که جهت اجرای طرح گردشگری به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شده است خاطرنشان کرد: پیش از این سد حوضیان الیگودرز با مبلغ ۲۵۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اولیه به صندوق بازنشستگی واگذار شده است.

وی تصریح کرد: شرکت آب منطقه‌ای آمادگی دارد سدهای هاله، ایوشان، کزنار و خان آباد را نیز جهت ایجاد طرح گردشگری واگذار کند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با بیان اینکه این طرح در مساحتی به میزان ۱۶ هکتار و در ۲ فاز کنار دریاچه سد احداث می‌شود افزود: با بهره‌برداری از این مجتمع برای بیش از ۱۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۴۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال می‌شود که این امر موجب تحول چشمگیری در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی در شهرستان دورود و به تبع آن لرستان خواهد شد.
حسن‌نژاد گفت: در راستای تقویت و توسعه بخش گردشگری استان لرستان به عنوان یکی از محورهای سه‌گانه توسعه، طرح گردشگری سد مروک از دیگر پروژه‌های کلیدی و مهم در اجرای این برنامه‌های عملیاتی است.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false