×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی: وزارت کشور حق اشتباه ندارد؛ لرستان فرصت آزمون و خطا ندارد!

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از صدای رسا؛ نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که خبرهای خوشی از انتخاب استاندار لرستان به گوش نمی رسد، گفت: لرستان فرصت آزمون و خطا ندارد و اجازه نمی دهیم با استمرار انتخاب های غلط فرصت توسعه از لرستان گرفته شود.

مرتضی محمودوند با اشاره به زمزمه انتخاب فردی که سابقه کار اجرایی ندارد به عنوان استاندار لرستا، گفت: مجمع نمایندگان استان در مقابل این انتخاب سکوت نخواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که انتخاب وزارت کشور با معیارهای استاندار مورد نظر ریاست جمهوری برای لرستان اختلاف فاحش دارد ،گفت: اجازه این اشتباه را به وزارت کشور نخواهیم داد.

نماینده مردم خرم آباد تصریح کرد: آمار بالای ببکاری، فقر، فلاکت و پروژه های بر زمین مانده لرستان را فرصتی برای اتلاف وقت و آزمون و خطا نیست. لذا قاطعانه از وزارت کشور و در راس آن ریاست جمهوری خواهان انتخاب استانداری قوی و کارآمد هستیم.

وی ادامه داد: خبرهایی از وزارت کشور مبنی بر انتخاب فردی که یک روز سابقه کار اجرایی و عمرانی ندارد برای لرستان به گوش می رسد که اگر واقعیت داشته باشد به شدت با آن مخالفت خواهیم کرد.

وی افزود: لرستان از قافله توسعه عقب مانده و جبران این عقب ماندگی نگاه ویژه و انتخاب ویژه تری را می طلبد که اگر چنین نشود همگام با مردم لرستان اعتراض خود را تا وزارت کشور خواهیم برد./ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. ناشناس

    به نام خدا
    سلام ودرود
    خوشبختانه شدت ناراحتی این نماینده محترم تایید عرایض بنده است. چندسال پیش فردی برای استانداری معرفی شده از این آقا در مجلس حمایت نمود که در هبتت نامه بیان لر درج شد اما بعدا همین استاندار

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false