×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
هشدار قطع برق به ادارات بدهکار

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با هشدار قطع برق به ادارات بدهکار، گفت: از ابتدای تیرماه اداراتی که بهای برق مصرفی خود را پرداخت نکنند، برق آنها قطع خواهد شد.

به گزارش پژواک لرستان، فریدون خودنیا امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه سالیانه نزدیک ۲۰ هزار انشعاب برق در سطح استان لرستان فروش داریم، اظهار داشت: بخش دیگری از درآمد شرکت توزیع برق، بحث فروش انرژی است.

وی با بیان اینکه درآمد شرکت توزیع برق لرستان به نوعی درصدی از پول برقی است که مردم پرداخت می‌کنند، عنوان کرد: «ندارهای» استان پول برق را پرداخت می‌کنند و این در حالیست که افرادی که به لحاظ مالی در وضعیت مناسبی هستند پول برق مصرفی خود را پرداخت نمی‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، بیان داشت: اگر شرکت توزیع برق استان خدماتی را به همه ارائه می‌کند از طریق پول برقی بوده که از سوی اقشار متوسط به پایین پرداخت می‌شود است، انتظار این است که وصول مطالبات را داشته باشیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه بدهیم.

خودنیا با بیان اینکه در حال حاضر به شدت درآمدهای ما پایین آمده است، گفت: با وجود این شرایط کار و پروژه‌های ما متوقف نشده است، اما کار برای ما خیلی سخت شده است.

وی با تاکید بر ضرورت پرداخت مطالبات شرکت توزیع برق از سوی مردم، ادارات و…، افزود: در حال حاضر ما نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان طلب داریم، از این میزان حدود ۱۱۰ میلیارد تومان مربوط به آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای، وزارتخانه‌ها و ادارات مختلف است و با این شرایط دستگاه‌های اجرایی باید منتظر باشند که ما برق آنها را قطع کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با تاکید بر اینکه از ابتدای تیرماه به طور حتم ما دست همکارانمان را برای قطع برق دستگاه‌های دولتی و اجرایی باز خواهیم گذاشت، بیان داشت: در این راستا همه ادارات کمک کنند تا بتوانیم خدمتگذار باشیم.

خودنیا با تاکید بر اینکه برق یک زیرساخت است و اگر نباشد هیچ خدمتی ارائه نمی‌شود، افزود: از ابتدای تیرماه به دستگاه‌های که پول برق خود را پرداخت نکرده‌اند یک اخطار می‌دهیم و اگر پرداخت نشد مجبور هستیم که برق اداراتی که بدهکار هستند را قطع کنیم.

وی، تاکید کرد: البته ما این آمادگی را هم داریم که بدهی ادارات را تقسیط کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با تاکید بر اینکه ما از منابع دولتی هیچ پولی دریافت نمی‌کنیم، عنوان کرد: اگر درآمد نداشته باشیم، خدمات هم نمی‌توانیم ارائه بدهیم.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false