×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
وجود ۱۱ هزار و ۵۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در استان

دبیر ستاد خدمات سفر لرستان از وجود ۱۱ هزار و ۵۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، سید امین قاسمی با اشاره به همکاری بین‌ بخشی دستگاه‌ها با تلاش استاندار، تصریح کرد: شهرداری برای رفاه حال مسافران نوروزی، سه کمپ تشکیل داده است، هتل‌ها و مهمانپذيرها را آماده کرده‌ایم و امسال چند هتل و دو مورد مجتمع تفریحی نیز به امکانات سنوات گذشته اضافه شده است.

وی با بیان اینکه تا قبل از فرارسیدن نوروز، ۵۷۷۰ اقامت در کل استان صورت گرفته که خرم‌آباد میزبان ۴۰ درصد  آنان بوده، اضافه کرد: کیفیت و ظرفیت اسکان نسبت به سال گذشته بیشتر شده و ۱۰ هزار کلاس سال قبل به ۱۱ هزار و ۵۰۰ کلاس افزایش یافته  که باعث بهتر شدن وضعیت اسکان و رفاه حال مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته شده است.

قاسمی با بیان اینکه اقدامات موثر تبلیغاتی را برای معرفی جاذبه‌های لرستان و تبدیل این استان به مقصد گردشگری به عمل آورده ایم، افزود: در نظرسنجی‌هایی که انجام داده‌ایم بسیاری اعلام کردند از طریق تبلیغات یاد شده و نمایشگاه‌های متعددی که در شهرهای مختلف برپا شده ازجمله کلیپ‌های یک دقیقه‌ای، برنامه‌های فرهنگی-هنری در تهران، مشهد و… و نصب تابلوهایی تبلیغاتی فرودگاه مهرآباد، لرستان را شناخته‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری با اشاره به افتتاح قطار گردشگری لرستان افزود: اواخر بهمن ماه قطارگردشگری استان را راه‌اندازی کردیم که  در آخرین روز سال ۹۷ به مناسبت میلاد با سعادت امیر مومنان علی(ع) اولین سفرش را آغاز کرد.

وی با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده در معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان، خاطرنشان کرد:  طی ۲۰ روز تبلیغات و تشکیل جلسات با آژانس‌های تهران، خیلی سریع تمام  صندلی‌ها رزرو شدند که این تلاش‌ها، نویدبخش شکوفایی صنعت گردشگری لرستان است.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false