×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ورزش قایقرانی در لرستان توسعه می‌یابد



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ رئیس هیات قایقرانی لرستان گفت: برنامه‌های مطلوبی برای توسعه این ورزش در استان تدوین شده است که باید سال آینده با همراهی مدیران اجرایی شود.

هومن صارمیان، رئیس هیات قایقرانی لرستان روز چهارشنبه در دیدار با رییس سازمان بسیج ورزش و جوانان خرم آباد به مناسبت روز پاسدار افزود: برای نخستین بار اردوی تدارکاتی تیم ملی رشته روئینگ جهت کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ توکیو در سدحوضیان الیگودرز به مدت ۴۵ روز در حال برگزاری است.
وی اظهار داشت: همچنین سهمیه تیم لیگ برتری بناسازان آماج لرستان که پیش از این با نام دیگری در رقابت های لیگ برتر کشور  حضور داشت برای استان حفظ شد .
وی افزود: برنامه های خوبی جهت توسعه قایقرانی لرستان تهیه شده است که با همکاری مدیران ورزش و جوانان استان و سایر دستگاههای مرتبط اتفاقات خوبی در سال آینده رخ خواهد داد.
صارمیان گفت: امروز هرچه داریم از ایثار، مجاهدت و شهامت شهدا، ایثارگران و جانبازان است و باید اخلاق اسلامی این افراد را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
سعید داوودی رییس سازمان بسیج ورزشکاران اداره ورزش و جوانان خرم آباد نیز گفت: این سازمان، با تمام هیات‌های ورزشی تعامل خوبی داشته است و نسبت به توسعه اخلاق اسلامی و منش پهلوانی میان ورزشکاران تاکید دارد.
وی افزود: لرستان و رشته مفرح قایقرانی همواره قهرمانان خوبی داشته است که انتظار می رود با روی کار آمدن هیات جدید قایقرانی، این موفقیت ها بیشتر شود.
وی ادامه داد: قایقرانی یکی از ورزش های مفرح کشور است و میزبانی الیگودرز از اردوی تدارکاتی تیم ملی قایقرانی روئینگ جهت کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ توکیو یک فرصت برای لرستان محسوب می شود.
داوودی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از الگوهای شناخته شده در بحث نظم، امنیت و اخلاق است که ورزشکاران می بایست با الگوبرداری از وی، شهدا و پاسداران، اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند.ایرنا/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false