×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، در پیامی فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان، همزمان با بیست و هفتم اردیبهشت ماه “روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، در پیامی فرارسیدن این روز را تبریک گفت.

در پیام احمدحسین فتایی آمده است؛ علم ارتباطات و درست‌اندرکاران آن شریان‌های اطلاع‌رسانی و عامل همبستگی مخاطبان و سازمان‌ها به شمار می‌آیند. در این میان روابط عمومی‌ها در جایگاه “نهادی ستادی و اجرایی” در روند آگاهی‌رسانی و انسجام بخشی درون و برون سازمانی، سهمی مهم و انکار‌ناپذیر دارند. لذا در این برهه که شیوع ویروس کرونا مصائب و مشکلاتی را برای هموطنان و هم استانی‌های عزیز به دنبال داشته، ضمن تقدیر و تشکر از روابط ‌عمومی کلیه دستگاه‌های اجرایی استان که در روند اطلاع‌رسانی مصوبات، اقدامات و فعالیت‌های ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا و تنویر افکار عمومی جامعه نقشی تاثیرگذار را ایفا نمودند، از درگاه خداوند متعال سربلندی و سرافرازی تمامی دست‌ اندرکاران و خدمتگذاران این عرصه خطیر را مسالت می نمایم./ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false