×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیام مردم لرستان به رئیس جمهور در اثنای تغییر مدیریت ارشد استان: کیوان رباطی مدیر پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان


جناب آقای رئیسی شما در شعارهای تبلیغاتی خود قرار بود چند استاندار ویژه در چند استان محروم کشور منصوب نمائید تا از نفوذ و تأثیر جایگاه آنان در هیات دولت، از میزان محرومیت این استان ها کاسته شود. یکی از این استان ها لرستان بود.

متاسفانه نه تنها استاندار ویژه برای لرستان نفرستادید، به جرات می توان گفت بی سابقه یا کم سابقه ترین استاندار را از بین نیروهای وزارت کشور روانه استانی نمودید که ۴۵ سال سایه فقر و محرومیت و فلاکتِ ناشی از ضعف مدیریت، مردم مظلوم آن را آزار می دهد و جوانان تحصیلکرده و جویای کار آن را مجبور به مهاجرت به دیگر استان ها و بعضاً خودکشی و خودسوزی نموده است.

فرهاد زیویار با تمام کاستی ها، کمبودها، نارسایی ها، مدیریت ضعیف، انتصاب و حمایت از مدیران ناتوان و بی تجربه رفت و ضربات جبران ناپذیری در مدت دو سال و هشت ماه مدیریت خود بر پیکر نحیف و بیجان لرستان زد که هیچ استانداری تا کنون به لرستان نزده است!

جناب آقای رئیسی اگر می خواهید به عینه عملکرد سه ساله دولت خود در لرستان را ببینید و در اعماق درون خود لمس و حس نمائید، باید این روزها به لرستان بیائید و یک گشتی در خیابان های خرم آباد بزنید تا با دیدن فقط کیفیت آسفالت و جوی و جدولِ مرکز لرستان، به عمق محرومیت و ناعدالتی در توزیع ثروت و منابع کشور، در خطه زر خیز اما محروم و بی بهره لرستان پی ببرید و با شرمندگی تمام از این مردم نجیب، به پایتخت برگردید.

جناب رئیسی نزدیک به سه سال است حضرتعالی با تحمیل استانداری ناتوان و مستاصل و برخی مدیران فشل، بی تجربه و ناکارآمد، استان لرستان را بیش از این به خاک سیاه نشاندید و به اندازه صد سال دیگر محروم تر و به عقب کشاندید و الان خود به نتیجه رسیدید که واقعا واجب است استانداری با کوله باری از تجربه را به لرستان بفرستید تا ضمن اعتراف به اشتباه خود، در صدد جبران ضعف های استاندار قبلی باشید.

جناب رئیس جمهور این بار مردم باید بدانند، آیا هدف شما در تغییر مدیریت ارشد استان فقط یک انتصاب در راستای تکمیل پازل تشکیلات دولت است یا هدف خدمت به مردم و رفع محرومیت در مناطقِ عقب نگه داشته شده این دیار است؟

اگر هدف شما خدمت به مناطق محروم است این بار مردم نمی خواهند مانند استاندار قبلی لرستان، چند سالی جولانگاه مدیران ناتوان و تنبل شوند و هیچ دستاوردی برای مردم شریف استان نداشته باشند.

این بار مردم از استاندار جدید کار و تلاش، اعتبار و بودجه چند برابری برای جبران ناعدالتی ها و رفع نابرابری ها و تبعیض‌ها در مقایسه با سایر استان های دیگر می خواهند.

این بار مردم از استاندار جدید حق آبه و تخصیص آب و تکمیل پروژه های نیمه تمام و تعطیل شده در حوزه آب و سد سازی، برای رونق کشاورزی که مزیت نسبی استان است را می خواهند.

این بار مردم از استاندار جدید احداث، تکمیل و توسعه راه آهن، فرودگاه و همچنین چهار خطه کردن راه های منتهی به مرکز استان را می خواهند.

این بار مردم از استاندار جدید راه اندازی کارخانجات و صنایع تعطیل لرستان که پیش از شروع تبلیغات ریاست جمهوری و موقع تصدی شما در قوه قضائیه فریاد پیگیری و رفع مشکلات پیش روی آن را می زدید را می خواهند.

این بار مردم لرستان از استاندار جدید توسعه زیر ساخت های صنعت گردشگری که همانند کشاورزی مزیت نسبی لرستان است و تنها راه نجات استان می باشد را می خواهند.

پس ضمن خوش آمد گویی و آرزوی موفقیت برای استاندار جدید لرستان، امیدواریم ایشان توان و انگیزه لازم برای خدمت، اراده ای قوی برای ایجاد تحول و جهشی چند برابری جهت رفع و جبران محرومیت مضاعف و تلنبار شده در این استان محروم را داشته باشند. لذا مردم انتظار دارند دستورات و تذکرات لازم داده شود تا ان شاالله استاندار جدید با دست پر و خاطره ای خوش به ماموریت خود در لرستان پایان دهند./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false