×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی عملیات اجرایی محور نورآباد-خرم‌آباد



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ مديرکل راه و شهرسازي لرستان گفت: عمليات اجرايي محور نورآباد – خرم‌آباد با پيشرفت فيزيکي ۷۵ درصدي در دست اقدام است.

مهندس رضا خالقي، مديرکل راه و شهرسازي لرستان با بيان اينکه راه‌هاي مواصلاتي زيرساخت توسعه محسوب مي‌شوند، اظهار کرد: محور نورآباد- هرسين بخشي از کريدور غرب کشور است که از ۵ استان عبور مي‌کند.
وي ادامه داد: ۸۰ کيلومتر از اين محور که از نورآباد تا خرم‌آباد است به لرستان تفويض کردند.
مديرکل راه و شهرسازي لرستان گفت: اين محور با پيشرفت ۷۵ درصدي در دست اقدام است.
خالقي با اشاره به اينکه از سمت نورآباد به هرسين شرکت ساخت به راه و شهرسازي استان تفويض نکرده و خودش متولي امر است، بيان کرد: شرکت ساخت فراخوان مناقصه‌اي را در مدت يک ماه داد و تنها يک شرکت‌کننده داشت است و براي اينکه شرايط رقابتي ايجاد شود مناقصه قبلي باطل و مجدداً مناقصه برگزار شد.
وي افزود: هم‌اکنون پيمانکار اين قسمت از پروژه انتخاب شده و در مرحله تجهيز کارگاه بوده تا عمليات اجرايي آن را آغاز کند.
مديرکل راه و شهرسازي لرستان يادآور شد: اين محور از اعتبارات خوبي در قانون بودجه دارد عليرغم اينکه بابا چهار استان ديگر شريک هستيم اما راه و شهرسازي و شرکت ساخت در تلاش است آن ر ا به سرانجام برساند.
وي در ادامه گفت: يکي از محورهاي پرخطر لرستان چهار خطه ازنا- شازند بوده که در ۵ قطعه تعريف شده و هفته گذشته قطعات دوم و سوم آن به طول ۱۱.۲ کيلومتر افتتاح شد.
خالقي با اشاره به اينکه قطعه چهارم و پنجم اين چهارخطه با ۴۲ درصد پيشرفت فيزيکي در حال انجام است، تصريح کرد: مابقي قطعات اين محور نيز با تأمين اعتبار تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداري خواهد رسيد.ایسنا

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false