×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
چرا نباید آب «فریز شده» بخوریم؟



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ متخصص تغذيه با بيان اينکه بهتر است هنگام تشنگي آب درون يخچال مصرف شده و از مصرف آب منجمد در ظروف يکبار مصرف خودداري شود، گفت: مصرف آب به صورت ناشتا در هنگام صبح براي بدن مفيد است.
فرزاد شيد فر، متخصص تغذيه و عضو هيأت علمي دانشگاه علوم پزشکي ايران درباره «مصرف آب به صورت فريز شده و در داخل بطري‌هاي يکبار مصرف»، اظهار داشت: برخي به غلط آب را در بطري‌هاي يکبار مصرف در داخل فريز منجمد کرده و مصرف مي‌کنند؛در حالي که اين کار کاملا اشتباه است.

وي با بيان اينکه مصرف آب منجمد شده در ظروف يکبار مصرف و به صورت تدريجي باعث مخاطرات جدي براي سلامت مي‌شود، گفت: آب منجمد که به تدريج آب شود و مصرف مي‌کنيم، خطر بروز برخي سرطانها را افزايش مي‌دهد؛در نتيجه بهتر است هنگام تشنگي آب درون يخچال مصرف شود و از مصرف آب منجمد در ظروف يکبار مصرف خودداري شود.

اين متخصص تغذيه درباره «مصرف آب به صورت ناشتا و در هنگام صبح»، ابراز داشت: مصرف آب به صورت ناشتا در هنگام صبح براي بدن مفيد است؛ ضمن اينکه مصرف آب در صورت احساس تشنگي در بين خواب شبانه نيز ايرادي ندارد؛ چرا که اين احساس تشنگي از نياز بدن به آب خبر مي دهد و بايد آب را مصرف کنيم.فارس

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false