×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کرونا ماهانه ۲ میلیارد تومان به استخرهای لرستان خسارت زد



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ رئیس هیات شنا، شیرجه ‌و واترپلو لرستان گفت: ۳۹ استخر شنای خصوصی و دولتی استان به دلیل شیوع کرونا تعطیل و درآمد ماهانه حدود ۲ میلیارد تومانی این اماکن به صفر رسیده است.

محمد فتحی بیرانوند، رئیس هیات شنا، شیرجه ‌و واترپلو لرستان روز یکشنبه افزود: هر استخر در ماه تا ۵۰ میلیون تومان هم درآمد داشته که اکنون این رقم به صفر رسیده و هزینه‌های نگهداری نیز برای صاحبان آنها مضاعف شده است.
وی ادامه داد: سال گذشته یکهزار و ۳۶۴ نفر عضو هیات شنا، شیرجه ‌و واترپلو لرستان بوده اند که امسال به دلیل شیوع کرونا و تمدید نکردن عضویت ها، این تعداد به کمتر از یکهزار نفر کاهش یافته است.
رییس هیات شنا، شیرجه ‌و واترپلو لرستان افزود: سلامتی ورزشکاران در اولویت بوده و تابع دستورات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا هستیم اما برای جبران ضرر باشگاه‌داران باید تمهیداتی اندیشیده تا بخشی از خسارت آنان جبران  شود.
فتحی بیرانوند اظهار داشت: ورزشکاران استان به دلیل برخورداری از فیزیک و وضعیت جسمانی مناسب زمینه موفقیت در رشته های  شنا، شیرجه ‌و واترپلو را دارند که باید در این حوزه سرمایه گذاری و برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.
بیش از ۵۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در لرستان فعالیت دارند.

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false