×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
کِشتی کُشتی لرستان در مرداب



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ در چند دوره اخیر برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی لرستان بین اداره کل ورزش و جوانان این استان و فدراسیون کشتی اختلافات زیادی وجود داشته است.

غلام‌رضا محمدی، سرمربی لرستانی تیم ملی کشتی آزاد با اظهار نارضایتی از بلاتکلیفی هیئت کشتی این استان به ایسنا گفت: متأسفانه کشتی لرستان حال و روز خوبی ندارد و مدت‌هاست که هیئت این استان در بلاتکلیفی بسر می‌برد و با سرپرست اداره می‌شود.
وی با بیان اینکه سه بار برای هماهنگی‌های لازم در جهت برگزاری مجمع به خرم‌آباد آمده‌ام، تصریح کرد: این کار را وظیفه خودم می‌دانم اما انتظار می‌رود سایر مسئولان نیز در راستای برگزاری مجمع همکاری کنند.
محمدی تاکید کرد: دلم برای کشتی لرستان می‌سوزد و سیاسی‌کاری متأسفانه لطمات زیادی به این رشته در استان ما وارد کرده است.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: به کشتی استانم احساس دین می‌کنم و هر جا که لازم بوده و توانسته‌ام کمک کرده‌ام و امیدوارم این مشکل نیز حل شود.
وی با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی چند هیئت در ماه‌های اخیر، تصریح کرد: کشتی لرستان از استان‌های دیگر جا مانده و در ارزیابی فدراسیون رتبه خوبی نداریم.
محمدی تاکید کرد: با توجه به شرایط انتظار می‌رود مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی لرستان هرچه سریع‌تر فراهم شود.
وی در حالی از شرایط به‌وجود آمده اظهار نارضایتی می‌کند که از شواهد و قرائن پیداست فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان لرستان هیچکدام حاضر نیستند که از خواسته‌هایشان کوتاه بیایند.ایسنا

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false