×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
۲ هزار نیروی مازاد در شهرداری‌های لرستان وجود دارد



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: ۲ هزار نیروی مازاد بدون تخصص در شهرداری‌های استان وجود دارد.

گودرز امیری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در جلسه ۱۳۵ شورای اسلامی شهر خرم آباد اظهار داشت: چارت سازمانی شهرداری های لرستان ۲ هزار و ۷۰۰ نفر است ولی هم اکنون چهار هزار و ۷۰۰نفر مشغول بکار هستند.
وی افزود: همه مدیران علاقه‌مند هستند تا در فرصت باقیمانده با همدلی و هم گرایی گره از مشکلات شهر خرم آباد باز کنند، اما مدیریت شهری نسبت به سایر دستگاه‌ها پیچیدگی های خاص خود را دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه شهرداری ها بر عکس ادارات دولتی باید به دنبال درآمد باشند، بیان کرد: با ورود استاندار لرستان اقداماتی نظیر ساماندهی جنوب شهر از سمت پلدختر و زیر گذر بهارستان که تنها ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشت با ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید.
امیری با اشاره به توافق استانداری و نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: براساس این تفاهم نامه پادگان ۰۷ هدفگاه و سراب یاس مدنظر مدیریت شهری بودند که با حمایت امیر سرتیپ حیدری فرمانده نزاجا خوشبختانه این سه موضوع در حال محقق شدن هستند.
وی ضمن قدردانی از فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به خاطر همکاری با مجموعه استانداری و میراث فرهنگی در آزادسازی قلعه و ثبت سند به نام میراث فرهنگی ادامه داد: پس از پرداخت تمام پول و بهره برداری از ساختمان های جدید سپاه اطراف قلعه فلک الافلاک تخلیه می شود.
امیری برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز که به یک عرف تبدیل شده بود را تصمیم قاطع مدیریت استان و شهرداری خرم آباد برشمرد و یادآور شد: تخریب ۱۵۶ واحد غیر مجاز در فلک الدین و جنوب شهر خرم آباد بخشی از اجرای این تصمیم بود.
وی تصریح کرد: شهرداری خرم آباد در اجرای مسیر ۴۵ متری فلک الدین به تنگ شبیخون هر چه سریعتر با ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد و جاده را تیغ اندازی کند.
امیری تاکید کرد: دستگاههای خدمات رسان مانند آب، برق، گاز و مخابرات باید از ارائه خدمات به ساخت و سازهای غیرمجاز پرهیز کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: سرانه فضای سبز خرم آباد کافی نیست و اراضی دولتی در محدوده شهر را باید با هماهنگی منابع طبیعی به فضای سبز تبدیل کرده و درخت کاری در آنها انجام شود.
وی با بیان اینکه شهرداری خرم آباد بیش از ۲ هزار میلیارد تومان مطالبات دارد، افزود: اگر عزم و اراده ای برای وصول مطالبات باشد شهر خرم آباد به یک شهر درآمدزا تبدیل می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اظهار داشت: اتصال خیابان ۶۰ متری به بلوار ولایت باید انجام شود و در این راستا استانداری لرستان نیز همکاری لازم را با مجموعه شهرداری انجام خواهد داد.ایرنا/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false