×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیشنهادات جذابی که علیرضا بیرانوند رد کرد!



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی قبل از پیوستن به بواویشتا چند پیشنهاد اروپایی را رد کرد.
علیرضا بیرانوند برای رسیدن به ساحل آرامش روزهای بسیار سخت و پرتلاطمی را سپری کرد. بیرو که با کلی امید و آرزو راهی قاره سبز شد در فصل گذشته نتوانست خودی نشان دهد و اتفاقات طوری رقم  خورد تا او نتواند به هدفش برسد.
بعد از جدایی ایوان لکو که علاقه زیادی به علیرضا نداشت آمدن فرانکی فرکائوترن به عنوان سرمربی جدید آنتورپ ورق را برگرداند و بیرو گلر شماره یک تیمش شد اما دو مصدومیت متوالی بیرانوند را از ترکیب اصلی دور کرد و کار برای بازگشت او بسیار سخت شد.
علیرضا با وجود نیمکت نشینی در بازی‌های آخر فصل شماره یک اسکوچیچ برای بازی‌های تیم ملی بود ولی این احتمال وجود داشت در صورت ادامه یافتن نیمکت نشینی علیرضا، فیکس بودن در تیم ملی را از دست بدهد. از همین رو علیرضا تصمیم به جدایی از آنتورپ گرفت و راهی لیگ پرتغال شد. در این گزارش پشت پرده جدایی گلر شماره یک تیم ملی از آنتورپ و پیوستنش به بواویشتا را می‌خوانید.
علیرضا امیدوار به تغییر سرمربی
فرانکی فرکائوترن سرمربی بلژیکی آنتورپ توانست نتایج نسبتا خوبی با این تیم بگیرد و آنها سهمیه لیگ اروپا را برای فصل آینده بدست آوردند. با این حال شایعه تغییر فرکائوترن برای فصل آینده به گوش می‌رسید. بیرانوند هم امیدوار بود با تغییر سرمربی شرایطش در تیم خوب شود ولی این اتفاق رخ نداد. علیرضا هم برای اینکه حضور در تیم ملی و جام جهانی را از دست ندهد تصمیم به جدایی گرفت.
مدیران آنتورپ در جریان بودند
قبل از سفر علیرضا به ایران برای اردوی تیم ملی، او مدیران باشگاه آنتورپ را در جریان جدایی و  پیشنهادات خود قرار داد. مدیران آنتورپ هم بعد از مشورت با سرمربی تیمشان به علیرضا اعلام کردند مشکلی برای جدایی او وجود ندارد.
علیرضا را از چند ماه قبل زیرنظر داشتند
مدیران بواویشتا از چند ماه قبل بیرانوند را زیرنظر داشتند و حدود یکماه پیش پیشنهاد خود را ارسال کردند. مذاکرات از آن موقع در جریان بود و در نهایت هم منجر به عقد قرارداد شد.
قرارداد قرضی با حق خرید دائمی
علیرضا که با قراردادی ۳ ساله به آنتورپ پیوست هنوز با این تیم دو فصل دیگر قرارداد دارد. قرارداد علیرضا با بواویشتا یکساله و قرضی است البته باشگاه پرتغالی حق خرید قطعی بیرانوند را در اختیار دارد. اگر باشگاه بواویشتا از عملکرد بیرانوند در فصل جدید رضایت داشته باشد می‌تواند با استفاده از بندی که در قراردادش وجود دارد او را به صورت دائمی جذب کند.
بیرانوند پیشنهاد بنفیکا و تیم عابدزاده را رد کرد
علیرضا طی چند وقت اخیر پیشنهادات زیادی از اروپا داشت و به نوعی دستش برای انتخاب تیم کاملا باز بود. به غیر از بواویشتا، بنفیکا که یکی از بزرگترین تیم‌های پرتغال به حساب می‌آید هم نظر مثبتی روی بیرانوند داشت ولی خود علیرضا می‌دانست فیکس بازی کردن در این تیم کار راحتی نیست. از همین رو ترجیح داد که پیشنهاد بنفیکا را رد کند.
 همچنین تیم ماریتیمو که امیرعابدزاده  و علی علیپور را فصل گذشته در اختیار داشت به بیرانوند پیشنهاد داد ولی توافق انجام نشد. مدیران ماریتیمو که از جدایی عابدزاده اطلاع داشتند به دنبال خرید یک دروازه بان ایرانی دیگر بودند ولی این انتقال منتفی شد.
پورتیموننزه قبل از نیازمند سراغ علیرضا آمد
چند وقتی است رسانه‌های پرتغالی خبر از توافق باشگاه پورتیمننزه و پیام نیازمند گلر ملی پوش سپاهان می‌دهند. آنطور که مشخص است کار انتقال پیام به این تیم تمام شده است. شاید جالب باشد بدانید قبل از اینکه باشگاه پورتیمننزه با نیازمند به توافق برسد، سراغ علیرضا رفت و قصد داشت بیرانوند را به خدمت بگیرد ولی علیرضا بنابر دلایلی این پیشنهاد را رد کرد و این باشگاه هم به سراغ نیازمند رفت.
بیرانوند پرتغال را به یونان و ترکیه ترجیح داد
بعد از اینکه علیرضا تصمیم گرفت از آنتورپ جدا شود به غیر از چند پیشنهادی که از پرتغال داشت، یک تیم یونانی و یک تیم از ترکیه را هم خواهان خود می‌دید ولی بیرانوند لیگ پرتغال را به ترکیه و یونان ترجیح داد.
بیرانوند خانواده اش را هم به پرتغال می‌برد
همسر و دو فرزند علیرضا همراه او در بلژیک زندگی می‌کردند و فرزندان گلر شماره یک تیم ملی در این کشور مدرسه می‌رفتند. حالا با انتقال علیرضا به پرتغال او مجبور است خانواده اش را هم به پرتغال ببرد.
بیرانوند تست پزشکی می‌دهد
علیرضا بلافاصله بعد از ورود به پرتغال تست کرونا داد و قرار است بعد از مشخص شدن جواب تست به باشگاه بواویشتا برود و ضمن بازدید از امکانات باشگاه جدیدش تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد. بیرو به زودی در تمرینات بواویشتا شرکت خواهد کرد.
بیرانوند و فریرا دوباره به هم رسیدند
نکته جالب در مورد انتقال بیرانوند به بواویشتا، این است که هدایت بواویشتا برعهده جسوالدو فریرا سرمربی سابق تیم السد قطر است که بیرانوند با سیوهای استثنایی اش در سال ۲۰۱۸ تیم او را از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا ناکام گذاشت. حالا ۳ سال بعد ازآن  واکنش‌های تماشایی، بیرانوند و فریرا دوباره به هم رسیدند ولی این بار در کنار هم قرار دارند.Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false